باباش و دخترش

خرید بک لینک

گفت: اشك ها چيستند؟

گفتم: اشك ها، تنفسِ روح اند

هرگاه دِلتنگى افزون شود

آدمى با چَشم هايَش، نفس مى كِشد!

پ.ن: برای تو نازنین دخترم ، زخمِ دلتنگی اَت، هر صبح سَر باز می کند، در دلِ سوخته ام•

باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: شنبه 9 دی 1402 ساعت: 18:54

میدونی دخترم ما صرفاً برای یک ارتباط و یک ازدواج و یک کار به این جهان نیومدیم، اگر توی کارت شکست خوردی شاید قراره کار دیگهای رو شروع کنی و تو به یک "اقتدار" نیاز داری تا بفهمی که من چه کاری رو باید توی این جهان انجام بدم؟ اگر در رابطهای شکست خوردی شاید تو خیلی چیزها رو باید در درونِ خودت ببینی، شاید این رابطه به تو یک سیلی بزنه و این سیلی تو رو پرتاب کنه روی پلهای که "پلهی رشدِ" تو بشه ...

باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 36 تاريخ: چهارشنبه 8 آذر 1402 ساعت: 12:02

سلام دخترخوشگلم ، میدونی عزیز بابا هیچ چیز ثابتی تو زندگی وجود ندارد ، نه سختیها و ناراحتیها دائمی هستند و نه شادی و راحتی همیشگیه ، اگی اوضاع بر وفق مرادت هست و همه چی خوب پیش میره ، به خودت غرّه نشو ، خدا رو شاکر باش اما یادت باشه الزامن این ایام و این حال خوش دوام نخواهد داشت ، اگر هم شرایط میزون نیست و احساس خفگی میکنی و برنامه هات درست پیش نمیره ، غصه نخور و نگران نباش ، چرا که این وضع هم دوام نخواهد داشت و این ایام به سر خواهد آمد ...بقول حضرت حافظ :دورِ گردون گر دو روزی بر مرادِ ما نرفتدائماً یکسان نباشد حالِ دوران غم مخورپ.ن: یاد سالهای پیش همین ایام افتادم ، یه روز پاییزی و باران ، اطراف لواسان به سمت فشم میرفتم و تبسّم من ، وه که چه دل انگیز بود حال و هوای اون روزها ... باباش و دخترش...ادامه مطلب

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 37 تاريخ: چهارشنبه 8 آذر 1402 ساعت: 12:02

دختر قشنگم ، سلامخوبی عزیزدلم؟یه جایی دیدم نوشته : برای پرنده اهمیتی نداره که کسی به آوازش گوش میده یا نه ، اصلا حضور شنونده براش مهم نیست و برای بدست آوردن چیزی آواز نمیخونهاینکارو فقط برای شور و نشاط خودش انجام میده ...میدونی دخترم بنظرم رسید ، حرف خیلی قشنگی گفته طرف ، و احتمالا این جمله خیلی جاها کاربرد داره ، فرض کن تو میخوای کاری انجام بدی ، خب مهربونم ، چیکار داری بقیه چه فکری میکنن؟ یا چه اهمیتی داره تو در اون کار موفق بشی یا شکست بخوری؟ تو باید خودتو موظف بدونی کارتو انجام بدی ، نظر دیگران و رسیدن به نتیجه ی دلخواه ، فرع بر موضوعه ، اینجوری که فکر کنی هم شور و نشاط داری برای انجام کار ، هم صرف کار کردن برا تو تفریحی لذتبخشه ، ماه قشنگم بدون شک راه درست زندگی کردن همینه... باباش و دخترش...ادامه مطلب

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 37 تاريخ: شنبه 27 آبان 1402 ساعت: 15:47

عزیزدلم شنیدی میگن اگی یه مدت طولانی دوستی رو ندیدی ، وقتی ملاقاتش میکنی سراغ مالشو بگیر نه سراغ حالشو ، چون این مالشه که ممکنه اضافه یا کم شده باشه ، وگرنه حالش همونه که بوده ، این حرف بنظرم در شرایط عادی و در اکثر مواقع صدق میکنه ، اما در یه شرایط خاصی حتمن اوضاع تغییر میکنه ، اگی دوست شما در این مدت کتابهای زیادی خونده باشه و یا با افراد خاصی نشست و برخاست داشته ، اونوقته که بطور قطع و یقین حالش هم متناسب با کتابها یا آدمهای خاص اطرافش تغییر شگرف پیدا کرده و این آدم با آدم قبلی زمین تا آسمون متفاوت خواهد بود... باباش و دخترش...ادامه مطلب

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: شنبه 27 آبان 1402 ساعت: 15:47

صفحه بندی