گفت: اشك ها چيستند؟
گفتم: اشك ها، تنفسِ روح اند
هرگاه دِلتنگى افزون شود
آدمى با چَشم هايَش، نفس مى كِشد!
پ.ن: برای تو نازنین دخترم ، زخمِ دلتنگی اَت، هر صبح سَر باز می کند، در دلِ سوخته ام•
باباش و دخترش...ما را در سایت باباش و دخترش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 26
میدونی دخترم ما صرفاً برای یک ارتباط و یک ازدواج و یک کار به این جهان نیومدیم، اگر توی کارت شکست خوردی شاید قراره کار دیگهای رو شروع کنی و تو به یک "اقتدار" نیاز داری تا بفهمی که من چه کاری رو باید توی این جهان انجام بدم؟ اگر در رابطهای شکست خوردی شاید تو خیلی چیزها رو باید در درونِ خودت ببینی، شاید این رابطه به تو یک سیلی بزنه و این سیلی تو رو پرتاب کنه روی پلهای که "پلهی رشدِ" تو بشه ...
باباش و دخترش...ما را در سایت باباش و دخترش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 36
ما را در سایت باباش و دخترش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 37
ما را در سایت باباش و دخترش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 37
ما را در سایت باباش و دخترش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 32