دختر جونم خیلی قدیمترا یه دوستی داشتم میگفت :
چندتا از ویژگی های افراد سالم اینه که :
در لفافه حرف نمیزنن
تو رو وادار به حدس و گمان نمیکنن
اگر دلخور و ناراحت بشن مستقیم و شفاف بهت میگن.
اگر نسبت به تو محبتی احساس کنن صادقانه ابراز میکنن.
تمایلی به ایجاد بازیهای روانی ندارن
گذشت دارن و راحت هم عذرخواهی میکنن.
باباش و دخترش...ما را در سایت باباش و دخترش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 55