میدونی چیه دخترقشنگ؟ خیلی از اینا که به خواستشون نمیرسن ، پشتکار ندارن ، من بهت میگم قانون طبیعت اینه هر کسی به نسبت تلاشش به خواسته ش میرسه ، مهم نیست چیزی که میخوای درست و معقول باشه یا نامعقول و نادرست ، اگی برا بدست آوردنش خسته نشی و با همه ی قدرت تلاش کنی حتمن به اونچیزی که دلت میخواد میرسی ، مهم نیست چند بار شکست میخوری ، مهم اینه پایان شب سیه سپید است ، این حکم لایتغیره ، آدمیزاد طوری خلق شده که به هر چه میخواد برسه ، پول میخوای ؟ تلاش کن خسته نشو ، هر چقدر بخوای بدست میاری .
عشق میخوای؟ راهش تلااااش و خسته نشدن
خونه؟ همونه راهش
دین ؟ تلاش
قدرت؟ راه فرقی نداره
میخوای مهاجرت کنی؟ عزیزم فقط تلاش و خستگی ناپذیری تو رو حتمن به هدف میرسونه
از من گفتن ، تو به هر چی ، تاکید میکنم هر چی میخوای ، خواهی رسید ، فقط خسته نباید بشی و بیخیال نشی
باباش و دخترش...ما را در سایت باباش و دخترش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 64