نوجوانی تو هم دوست داشتنی بود

خرید بک لینک

میدونی عزیزدلم ، هیچ گنجی برا من ارزشمند تر و دوست داشتنی تر از شعری که در 16سالگی در عنفوان نوجوانی سروده بودی نیست ، و بدون شک این دو بیت شعر برای همیشه در قلبم حک شده:

کاش میشد لحظه ای عاشق شوم
یا که نه، بشکسته ای لایق شوم
در حریمت من بجویم یک نگاه
در نگاهت، خویش را فائق شوم

خیلی دوستت دارم نفس بابا

باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: شنبه 20 آبان 1402 ساعت: 12:48

صفحه بندی