فقط برا نازنین خودم

خرید بک لینک

دختر قشنگم ، سلام

خوبی عزیزدلم؟

یه جایی دیدم نوشته : برای پرنده اهمیتی نداره که کسی به آوازش گوش میده یا نه ، اصلا حضور شنونده براش مهم نیست و برای بدست آوردن چیزی آواز نمیخونه

اینکارو فقط برای شور و نشاط خودش انجام میده ...

میدونی دخترم بنظرم رسید ، حرف خیلی قشنگی گفته طرف ، و احتمالا این جمله خیلی جاها کاربرد داره ، فرض کن تو میخوای کاری انجام بدی ، خب مهربونم ، چیکار داری بقیه چه فکری میکنن؟ یا چه اهمیتی داره تو در اون کار موفق بشی یا شکست بخوری؟ تو باید خودتو موظف بدونی کارتو انجام بدی ، نظر دیگران و رسیدن به نتیجه ی دلخواه ، فرع بر موضوعه ، اینجوری که فکر کنی هم شور و نشاط داری برای انجام کار ، هم صرف کار کردن برا تو تفریحی لذتبخشه ، ماه قشنگم بدون شک راه درست زندگی کردن همینه...

باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 37 تاريخ: شنبه 27 آبان 1402 ساعت: 15:47

صفحه بندی