باباش و دخترش

متن مرتبط با «باران» در سایت باباش و دخترش نوشته شده است

تبسم باران

  • نیلوبلاگ

    سلام دخترخوشگلم ، میدونی عزیز بابا هیچ چیز ثابتی تو زندگی وجود ندارد ، نه سختیها و ناراحتیها دائمی هستند و نه شادی و راحتی همیشگیه ، اگی اوضاع بر وفق مرادت هست و همه چی خوب پیش میره ، به خودت غرّه نشو ، خدا رو شاکر باش اما یادت باشه الزامن این ایام و این حال خوش دوام نخواهد داشت ، اگر هم شرایط میزون نیست و احساس خفگی میکنی و برنامه هات درست پیش نمیره ، غصه نخور و نگران نباش ، چرا که این وضع هم دوام نخواهد داشت و این ایام به سر خواهد آمد ...بقول حضرت حافظ :دورِ گردون گر دو روزی بر مرادِ ما نر...

    ادامه مطلب
  • ردّ پا

  • نیلوبلاگ

    xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0سلام عزیزدلم ، خوبی دختر قشنگم ، این چند خط رو که منتسب به صمد بهرنگی ست بارها خونده بودم ، امروز باز داخل یکی از گروها دیدم به اشتراک گذاشتنش ، گفتم اینجا بگذارم تا تو هم بخونیش عزیز دلم ، امیدوارم بدردت بخوره : بالاخره در زندگی هر آدمی ،...یک نفر پیدا میشود که بی مقدمه آمده، مدتی مانده....قدمی زده وبعد اما بی هوا غیبش زده و رفته . آمدن و ماندن و رفتن آدمها مهم نیست ... xa0 xa0 اینکه بعد از روزی روزگاری ، در جمعی حرفی از تو به میان بیاید ،xa0 آن شخص چگونه توصیفت میکند مهم...

    ادامه مطلب