سلام عزیزدلم ، خوبی دختر قشنگم ، این چند خط رو که منتسب به صمد بهرنگی ست بارها خونده بودم ، امروز باز داخل یکی از گروها دیدم به اشتراک گذاشتنش ، گفتم اینجا بگذارم تا تو هم بخونیش عزیز دلم ، امیدوارم بدردت بخوره :
بالاخره در زندگی هر آدمی ،...یک نفر پیدا میشود که بی مقدمه آمده، مدتی مانده....قدمی زده وبعد اما بی هوا غیبش زده و رفته .
آمدن و ماندن و رفتن آدمها مهم نیست ...
اینکه بعد از روزی روزگاری ، در جمعی حرفی از تو به میان بیاید ،
آن شخص چگونه توصیفت میکند مهم است..
اینکه بعد از گذشت چندسال ، چه ذهنیتی از هم دارید مهم است .
اینکه آن ذهنییت مثبت است یا منفی.....
اینکه تورا چطور آدمی شناخته ، مهم است.
منطقی هستی و میشود روی دوستی ات حساب کرد !؟
می گوید دوست خوبی بودی برایش ، یا مهمترین اشتباه زندگی اش شدی.....
اینکه خاطرات خوبی از تو دارد ، یا نه برعکس..
اینکه رویایی شدی برای زندگیش ، یا نه درسی شدی برای زندگی....
به گمانم ذهنیتی که آدمها از خود برای هم به یادگار میگذارند ، از همه چیز بیشتر اهمیت دارد
وگرنه همه آمده اند که یک روز بروند...!
باباش و دخترش...ما را در سایت باباش و دخترش دنبال میکنید
برچسب: رد پا,ردپا چت,رد پای خدا,رد پای احساس,ردپای عشق,ردپای امام حسین,رد پای باران,رد پای صورتی,ردپای گرگ,رد پای فرعون, نویسنده: بازدید: 39