
xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0سلام عزیزدلم ، خوبی دختر قشنگم ، این چند خط رو که منتسب به صمد بهرنگی ست بارها خونده بودم ، امروز باز داخل یکی از گروها دیدم به اشتراک گذاشتنش ، گفتم اینجا بگذارم تا تو هم بخونیش عزیز دلم ، امیدوارم بدردت بخوره : بالاخره در زندگی هر آدمی ،...یک نفر پیدا میشود که بی مقدمه آمده، مدتی مانده....قدمی زده وبعد اما بی هوا غیبش زده و رفته . آمدن و ماندن و رفتن آدمها مهم نیست ... xa0 xa0 اینکه بعد از روزی روزگاری ، در جمعی حرفی از تو به میان بیاید ،xa0 آن شخص چگونه توصیفت میکند مهم...
ادامه مطلب