
نه عجب شب درازم که دو دیده باز xa0باشد ، به خیالت ای ستمگر عجب است اگر بخفتم #سعدی پ.ن: من در پی رد تو کجا و تو کجایی؟ دنبال تو دستم نرسیده ست به جایی ای بوده که مثل تو نبودست ، نگو هست ای رفته که در قلب منی ، گرچه نیایی... #مهدی فرجی +xa0نوشته شده در xa0سه شنبه بیست و چهارم مرداد ۱۳۹۶ساعتxa0۱:۳۱ ق.ظxa0 توسطxa0بابامهدیxa0 |xa0 ...
ادامه مطلب