نه عجب شب درازم که دو دیده باز باشد ،
به خیالت ای ستمگر عجب است اگر بخفتم
#سعدی
پ.ن:
من در پی رد تو کجا و تو کجایی؟
دنبال تو دستم نرسیده ست به جایی
ای بوده که مثل تو نبودست ، نگو هست
ای رفته که در قلب منی ، گرچه نیایی...
#مهدی فرجی
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و چهارم مرداد ۱۳۹۶ساعت ۱:۳۱ ق.ظ توسط بابامهدی |
باباش و دخترش...
ما را در سایت باباش و دخترش دنبال میکنید
برچسب: ترنج,۱۸۸, نویسنده: بازدید: 37 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 1:46