میدونی دختر جونم تا یه زمانی آدم از جایی به جایی پناه میبره ، تا یه زمانی نوشتن در وبلاگ ، وایبر ،فیس بوک ، واتساپ ، تلگرام ، اینستا و ... جواب میده ، تا یه زمانی جا به جا شدن بینشون خاصیت داره ، اما یه زمانی میرسه که یا باید رفت و گم و گور شد ، یا باید سکوت کرد و ...
پ.ن : زمان من داره تموم میشه ، یعنی یا سکوت یا حذف ...
پ.ن ۲ : بگذار بگویند که او مرد نبود ، این عشق به گریه کردنش می ارزید ، #سید مهدی موسوی
ما را در سایت باباش و دخترش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 29