تبسم باران

خرید بک لینک

سلام دخترخوشگلم ، میدونی عزیز بابا هیچ چیز ثابتی تو زندگی وجود ندارد ، نه سختیها و ناراحتیها دائمی هستند و نه شادی و راحتی همیشگیه ، اگی اوضاع بر وفق مرادت هست و همه چی خوب پیش میره ، به خودت غرّه نشو ، خدا رو شاکر باش اما یادت باشه الزامن این ایام و این حال خوش دوام نخواهد داشت ، اگر هم شرایط میزون نیست و احساس خفگی میکنی و برنامه هات درست پیش نمیره ، غصه نخور و نگران نباش ، چرا که این وضع هم دوام نخواهد داشت و این ایام به سر خواهد آمد ...

بقول حضرت حافظ :

دورِ گردون گر دو روزی بر مرادِ ما نرفت

دائماً یکسان نباشد حالِ دوران غم مخور

پ.ن: یاد سالهای پیش همین ایام افتادم ، یه روز پاییزی و باران ، اطراف لواسان به سمت فشم میرفتم و تبسّم من ، وه که چه دل انگیز بود حال و هوای اون روزها ...

باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 37 تاريخ: چهارشنبه 8 آذر 1402 ساعت: 12:02

صفحه بندی