یا اِلهَ العاصین ...
و
یا مُبَدِّلَ السَّیئاتِ بِالحَسَناتِ ...
پ.ن: میون همه ی اسمای الهی با این دو اسم دوس دارم صداش کنم ..
ما را در سایت باباش و دخترش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: يکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت: 5:53