ترنج ( ۱۵۳ )

خرید بک لینک
آنقدر از نبودن تو غصه می خورم

از دست غم «نشان لیاقت» گرفته ام

هر لحظه با خیال تو در حال صحبتم

از این همه مکالمه لکنت گرفته ام

#امید صباغ نو

+ نوشته شده در سه شنبه بیست و سوم خرداد ۱۳۹۶ساعت ۱۲:۱۴ ق.ظ توسط بابامهدی |
باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: يکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت: 5:53

صفحه بندی