میدونی در بعضی داغها جز با انتقام ، جیگر آدم خنک نمیشه ، یکیش قصه ی فرمانده حاج احمده ، تو شاید چیزی ندونی ، اما یقین داشته باش حرف آقا محقق میشه ، چطوری؟ ما سیلی میزنیم ، و سیلی ما نابودی دولت جعلیشونه ، و این همون انتقامیه که داغ جگرمونو خنک میکنه ...
اما دومیش مهمتر از اولیه ، ما صحن میسازیم ، از حرم تا حرم ، با چند تا باب الکرم ، با چند تا رواق دار القلم ، با یه عالمه صحن قشنگ ، با یه میدون مشک جلوی مزار ام البنین ، و از همه مهمتر کوچه ی بنی هاشم رو احیا میکنیم و اینطوری انتقاممون رو از آل صهیون میگیریم ، و من یقین دارم وعده ی الهی خیلی نزدیکه ...
پ.ن : چشمی به رهت دوخته ام باز که شاید
باز آئی و برهانیم از چشم به راهی
ما را در سایت باباش و دخترش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 31