آمده ام با عطش سالها
تا تو کمی عشق بنوشانی ام
ها به کجا می کشیم خوب من ؟
ها نکشانی به پشیمانی ام!
#محمد علی بهمنی
ما را در سایت باباش و دخترش دنبال میکنید
برچسب: ترنج, نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 5:29