ماه من ! بس کن ندیدن های بی اندازه را !
#بیدل دهلوی
پ.ن: یه دوستی برام کامنت گذاشته و پیشنهاد داده حالا که اینقد نک و ناله میکنی که خواننده نداره وبلاگت ، درشو تخته کن ! راستش پیشنهاد جالبی بود ، مرد دیگه خسته شده و چاره ی کار شاید همین باشه که به تاریخ بپیونده وبلاگ باباش و دخترش ، ۶ سال و اندی که مرد اینجا مینوشت گاه تلخ و گاه شیرین گذشت ، و الان در انتهاش خیلی چیزا تغییر کرده ، مهمترین تغییرش اینه که مرد دیگه مرد سابق نیست و مهمترین شباهتش اینه که آرزوهای ناتمامش هنوز باقیست ، مرد از اینجا کوچ میکنه ، بجایی که هیچ آشنایی نخواهد داشت ، پس بدیهای مرد رو به خوبی خودتون ببخشید ...
خدانگهدارتون
ما را در سایت باباش و دخترش دنبال میکنید
برچسب: ترنج, نویسنده: بازدید: 49