همیشه مشاعره با چشمانت
را دوست داشتم
پلک که میزدی
بیت بعدی را
با خمار چشمانت میگفتم
+ نوشته شده در پنجشنبه نهم شهریور ۱۳۹۶ساعت ۱۲:۸ ق.ظ  توسط بابامهدی
|
باباش و دخترش...
ما را در سایت باباش و دخترش دنبال میکنید
برچسب: ترنج, نویسنده: بازدید: 51 تاريخ: يکشنبه 26 شهريور 1396 ساعت: 9:29