تنها برای خودم

خرید بک لینک

سلام به روی ماه دختر قشنگ و نازنینم اگی از من بپرسی راه درمان کمالگرایی چیه؟ من برات میگم تبدیل اون به پیشرفت گرایی خب حالا ممکنه بگی باباجون فرق کمالگرایی با پیشرفت گرایی چیه؟ بهت میگم کمالگرایی آدمو زمین میزنه ، همه رو باهات درگیر میکنه ، همه بهت حسادت میکنن ، همه سعی میکنن خرابت کنن اما پیشرفت گرایی تو رو بالا میبره ، همه سعی میکنن باهات همکاری کنن ، همه همراهت میشن ، و همه تو رو بعنوان الگوی موفق میپذیرن و به ندای مشارکت خواهی تو جواب مثبت میدن. باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 45 تاريخ: شنبه 29 مهر 1402 ساعت: 15:44

صفحه بندی