میدونی چند روزه شهرداری تهرون همت به خرج داده ، هر چی فضای تبلیغاتی داره از ابیات عاشقانه ی شاعران معروف پر کرده ، من که یه زمانی عاشق شعر بودم الان که به در و دیوار شهر نگاه میکنم از نهایت وجودم لذت میبرم و از خواندن این بیت های فوق العاده زیبا کیف میکنم و به وجد میام ، کاش خیلی زودتر از اینها به فکر همچین کاری می افتادند و کاش مردم هم دقت کنن به این تک بیتها ، تا حال دلشون برا دقایقی هم که شده خوب بشه ، عزیزدلم تو هم اگی تونستی بخونشون و لذت ببر...
باباش و دخترش...ما را در سایت باباش و دخترش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 55